tisdag 3 mars 2009

Idiots of Ants!

Har varit och köpt träningsskor idag, lånade ju Musses när jag tränade igår. Kände mig otroligt fånig när jag frågade en anställd om hjälp. Han visade ett antal par skor, och visste exakt skillnaden på varenda par. Killen kunde berätta om minsta lilla tygfiber och exakt hur många procent dämpning skon hade. Jag stod bara bredvid, nickade och kände mig smart över att jag ens visste att jag överhuvudtaget tittade på en gymnastiksko. "Mhm, mhm, vit?" Efter några provningar hittade jag till slut ett par som kändes bra, som dessutom var på rea. Shit, ibland är man på topp! Gick sedan och lämnade in mina klackiskor för omklackning, det var tamefan på tiden. Det var ju nästan ingen klack kvar, får se hur dom ser ut imorgon när jag hämtar dom. Klackmakeover. :) Köpte även tunikan från Gina tricot. Får se om jag behåller den, blev lite osäker när den väl skulle bli min. Men men, det ordnar sig.

Har upptäckt en otroligt kul humorkvartett från Storbritannien, Idiots of Ants. Dom är helt genialiska, driver med aktuella påhitt som Facebook och Wii. Dom har ett så skönt uttryck, seriöst fånigt. Har i alla fall skrattat mycket tack vare dom idag! Vill fan se dom när jag åker till Storbritannien nu i sommar. :) Måste köpa Salt&vinägerchips till helgen, kommer ihåg att vi fick en liten påse med såna till lunchen när jag var på konfirmationsläger i Eastbourne. Finurlig smak, men ack så trivsam. :)
"- SHOESHOPPING!
- Oh dear..
- What?
- It's just that I've got loads of shoes, so many shoes, I don't necessarily need any more shoes..
- But we will still go though!
- OH YEAH!"

Inga kommentarer: