söndag 18 januari 2009

Billy is back.

Äntligen är Billy tillbaka. Han har varit på en genomresa i Sverige, besökt Stockholm och Umeå. Shit, han har upplevt en stad jag inte har varit i, han är ju nästan mer berest än jag. Elin är vän med honom nu, dom var inte kompisar förut. Hon kallade honom trög och långsam. Okej, han har mindre hjärna än vad Elins vän har, men han är fin för det. Innan han fick sin transplantation kunde han inte hålla många bollar i luften, men nu fungerar det utmärkt. Billy är bra vaccinerad, förhoppningsvis drar han inte på sig mask eller virus. I veckan ska han få ytterligare en transplantation, fast den får han skiljas ifrån om vi ska åka långt. En ytterligare hjärna släpar man inte runt på hur som helst. Jag tycker om Billy, han är sådär lagom. Diskret, originell och charmig. Han fungerar utmärkt.

Alltså, jag har fått min dator tillbaka från Elin. Hon har lånat den när hon har varit i Umeå, eftersom hennes bråkar och hakar upp sig. Men men, nu är Billy tillbaka i min ägo igen. Kom hit till Örebro i torsdags, borde skriva om introduktionen, men pallar fan inte. Nu är Emma här, vi ska titta på film och äta kvällsmat. Pusspuss!

Inga kommentarer: