torsdag 22 januari 2009

Stadsvandring - Så ska det låta.

Åh, vilken stadsvandring det blev idag! Det var jag och en till från min klass där, plus åtta faddrar. Istället för att frysandes gå omkring och lära känna stan, gick vi till Hofströmska (?) och lekte lekar som innehöll charader, pictionary och sång. Tur att man hade hörlurar på sig när man nynnade och sjöng så man själv slapp höra sin förskräckliga sångröst. Johan, en av faddrarna, var ju lugnt bäst på det spelet. Lycklig satt han och sjöng, diggade. Jag är säker på att han hade viftat med fötterna om han inte hade nått till golvet. Efter tävlingen (som mitt lag vann) fikade vi med kanelbullar och Oboy. Myspys. :) Stadsvandringen blev riktigt lyckad. ;) Sen följde jag med Henrik och handlade, för att sedan gå till Emma och kolla på De halvt dolda. Nu sitter jag här och kollar på konståkning, herrarnas friåkning. Missade Kristoffer Berntsson båda gångerna, så jag surar lite. Men hann se Morojov och Schultheiss, dom var duktiga. :) En bit av Adrians musik var ur Bergakungens sal, eeew. Fattar inte att jag fortfarande tycker att den är äcklig. Känner att det är nån bakom som ska jaga mig när jag lyssnar på den. Asäckligt. Brian Joubert vann! :) Vad förvånad jag blir.. Han är ju klart bäst. Han hade för övrigt musiken från Requiem for a dream i sitt nummer, det var ballt. Kristoffer Berntsson slutade på åttonde plats och Adrian Schultheiss på artonde. Duktiga pojkar. :) Nu ska jag titta på Nile City innan jag somnar. Natti, puss!

Inga kommentarer: