lördag 21 februari 2009

Bartyt var super!

Har sovit fyra timmar, men det gick bara inte att gå och lägga sig igen när Natalie åkte hem vid nio. Kanske är det så att jag sov stenhårt de där timmarna efter att ha lagt mig på madrassen på golvet vid sextiden som en bombad elefant. Det var ett sjuhelvete att få bort sminket från igår; känns som att allt puder och kräm har borrat sig in djupt i porerna och bildat ytterligare ett hudlager som allt eftersom ramlar bort. Ja, herrejävlar. Klockan är halv tolv och jag vill bara slöa och titta på skräptv. Borde fixa nåt ätbart, men det tar emot att bege sig ner till Ica för att ens kunna fundera på ett hopkok. Borde även gå och diska, men det känns också tradigt. Men nåt måste jag ju göra. Städa exempelvis. Har faktiskt skött min premiärstädvecka riktigt snyggt, har källsorterat som en manisk miljöaktivist. Har ytterligare ett uppdrag idag, det gäller ett telefonsamtal. Nä usch jävlar, jag vill inte. Fastän det är det enda jag vill göra i hela världen.

Inga kommentarer: