fredag 20 februari 2009

"Jag vill också gå på barty." ;)

Nu är jag på riktigt partyhumör! Johanna har hjälpt mig att bli riktigt fin, hon har sminkat mig och lockat mitt hår. Tur att man har schyssta grannar som hjälper en med saker. Det är sittning ikväll, tre-rättersmiddag och underhållning av faddrarna. Ska bli riktigt roligt! Jag och Malin värmde upp genom att äta lunch på PizzaPlaneten, åt tills vi storknade. :) Dörrarna in var fantastiska, kändes som man steg in i ett rymdskepp. ;) Ska bli skönt med party ikväll, speciellt när jag har suttit inlåst i två dagar och skrivit på hemtentan. Det gick bra i alla fall, skrev ut den igår kväll och lämnade in den i tid idag. Emma och Henrik fick agera alarm och ringa mig runt tio, ifall jag mot förmodan skulle försova mig. ;) Nu är Natalie på väg hit, ska dumpa lite sova-över-prylar och sen bär det iväg hem till Nils & Robert för förfest. Trevligt, trevligt! :)

Inga kommentarer: