fredag 6 februari 2009

Lill-lördag.

Borde egentligen ligga och sova nu, men är inte trött nånstans. Somnade efter Top Model i eftermiddags och sov ända tills Emma ringde vid åtta. Bra där. Nåja, har kollat lite på tv och sett Orange County. Höjdpunkten är ju Mike White som engelskaläraren. "I noticed you used a lot of big words. It was a little long, so I didn't read the whole thing. But who cares, 'cause I gave you an A." Klockrent. Anledningen till att mn dygnsrytm är aningens rubbad, är för att jag var ute igår. Johanna hade förfest i köket när jag kom ut för att diska. Trodde att jag sabbade deras partystämning när jag diskade stekpannor, men blev istället inbjuden till att följa med till Strömpis. Såå, det blev tjuvstart på Passoan, byte av kläder och sen bar det iväg till ytterligare en förfest och gratisbussen. Kul att festa ihop med Johanna, hon är härlig och skönt avslappnad som person. Kom hem tre, helt fantastiskt att jag gick upp utan problem vid sju.

Imorgon kommer Lellan hit, det ska bli trevligt att ha henne här i helgen. Kanske att vi åker till Malin på kvällen för att fira henne och förfesta, men det blir lite körigt att åka fram och tillbaka till Kumla. Troligtvis blir det ändå Coren på kvällen, så vi kommer ses ändå. Synd att Josefine inte kunde vara med. :( Fast hon flyttar hit första mars! :)

Alexander är för övrigt hjälten för idag. Kämpade hela dan igår med att få upp locket på min smörgåsgurkburk, utan resultat. Blev tvungen att lämna en lapp i kylskåpet till Alex att han skulle ta upp det åt mig. Klart att det var fixat när jag kom hem. Tack. :)

Fick förresten hem Pappersväggar och Genusperspektív på vård och omvårdnad idag. :) Så nu känns kurslitteraturen under kontroll. I alla fall för den här kursen.. Natti på er.

Inga kommentarer: